Nie je Úvod ako úvod?

14:45

Zdravím snílkovia! 

Keď čítate tento článok, v podstate o ničom a predsa o všetkom, tak je môj blog pravdepodobne ešte "holý" a toto je jediný článok, ktorý tu nájdete - čo sa časom samozrejme zmení :) 

Čím začať? Čo tu budete môcť nájsť? Nuž všeličo, kedysi by som povedala, že sa tu nenájde nič spoločné s beauty, čiže kozmetikou a všetky veci, ktoré s tým súvisia, no predsa len sa už niečo zmenilo. Nájdu sa tu možno i nejaké takéto články, nie často, ale predsa. Stále môžem povedať, že sa veľmi nemaľujem, špirála je moja dobrá kamarátka, občas i nejaký ten make up na skrytie "nedokonalostí", ale tu by to asi zatiaľ haslo... a kozmetiku používam asi tak, ako každý iný, v poslednej dobe možno už aj trošku viac. 
Plánujem tu rôzne články od výmyslu sveta, nejaké nápady, zamyslenia, príbehy zo života alebo nebodaj i moja tvorba (básničky a poviedky). Možno ste si všimli už aj rubriku "Diary", nebojte sa nebudem vás tu zaťažovať žiadnymi zbytočnosťami. 
Toto je blog, kde sa na nič nehrám a púšťam na slobodu svoje pravé ja.

A čo ja? Kto vlastne som? O čosi dávnejšie, som svoju identitu na blogoch skrývala, celkom irónia nie? Keďže blogy mali byť o tom istom ako tento, hlavne som to mala byť stále ja - resp. vtedy, moje ja bez mena. Teraz vám už však viem povedať, čo viete vydedukovať možno už aj z názvu blogu, budem tu vystupovať ako Mati, ale moje skutočné meno je Martina.
Mám sedemnásť (a pocit ženy...), stále študujem, i keď so školou nie som veľmi kamarátka. Kedysi by ste ma nazvali "bifľoškou" či "nerdom", zúčastňovala som sa olympiád - a úspešne, bola som taká tá "jedničkárka". To bolo kedysi, ešte na základnej škole. Odkedy som na strednej zmenilo sa to, patrím k tým priemerným študentom. Zo začiatku mi tie "dobré známky", teda trojky, dosť prekážali, no už som si zvykla, že tak neexcelujem. Najhoršie je však i to, že keď celú noc presedím nad knižkami, výsledok je stále taký istý, akoby som sa do toho ani nepozrela... dosť však ku škole.

Milujem fotografovanie, písanie, čítanie, cestovanie, prechádzky... Rada snívam a unikám do vlastného sveta, kde je všetko tak, ako si to predstavujem, raz mám nadprirodzené schopnosti, inokedy snívam o láske, o tom, čo sa nikdy nestane. Nestačí mi, že snívam v noci. V noci svoje sny neviem kontrolovať, no cez deň... cez deň mám svoje sny pod plnou kontrolou, už to nie sú žiadne nočné mory.
Vďaka mojej láske k písaniu som si založila aj tento blog, je to blog, kde sa na nič nehrám, blog, kde som sama sebou, blog, kde píšem svoje pocity, myšlienky, zážitky. Blog, kde píšem to, čo chcem, kde vyjadrujem svoj skutočný názor a postoj k veciam...

Keďže som dosť kreatívny človek, rada vytváram nové veci, tak tu možno niekedy pribudne aj nejaký návod či DIY. Tejto svojej tvorbe sa však nedokážem plno venovať, zo školy sa vraciam neskoro večer, kde ma ešte čakajú úlohy, príprava na písomky a na veci, ktoré tak zbožňujem, mi čas už neostane. A keď mám voľno, zvyčajne cez víkendy, tak len dospávam. Vynahrádzam si čas, ktorý som stratila prípravou do školy. 

Ešte niečo k blogu? Čo by som dodala? Snáď len toľko, dúfam, že sa mu budem naplno venovať, vytvárať nové veci, deliť sa s vami o môj názor a čokoľvek, čo mi napadne, hlavne, že to nebude len nejaká moja rozmarnosť.
Vzhľad blogu by som chcela s odstupom času ešte trochu zmeniť, horná modrá lišta možno zmení odtieň alebo dokonca sa zmení i na inú farbu. Motív by som chcela mať viac-menej jednoduchý, veď v jednoduchosti je krása, nie? Možno nie vždy, osobne sa tým tiež nie vždy riadim :D
Podľa čoho som zvolila názov? Nuž to je asi jasné, nie? Pre tých, menej chápavých alebo im to proste momentálne len trošku nemyslí, Mati (moje meno) since (od) 99' (rok môjho narodenia) :) - čiže je to kvázi úplne jednoduché, možno aj zapamätateľné alebo žeby predsa len nie?
Pred týmto blogom som ich už pár mala, no funkčný je asi len jeden - na ktorom som však tiež už riadne dlho nebola aktívna -> Mati Helianthus Books, takže väčšina knižných článkov, ak nie všetky budú asi hlavne tam :)

Ďakujem, že ste zavítali na môj nový blog. Prvý úvodný článok už máte za sebou, dúfam, že vás to tu zaujalo a budem rada za každých pravidelných čitateľov, komentáre, rady alebo aj veci, ktoré by som mohla vylepšiť a zapracovať na nich.

PS: Ako sa poznám, možno sa to tu bude ešte trošku meniť, asi hlavne úvodný pozdrav, treba vôbec nejaký? Veď časom si to určite ešte premyslím a upravím :)


S láskou,
Vaša Mati

You Might Also Like

2 Comments

  1. Vítám tě ve světě blogu!
    Líbí se mi tvůj postoj k psaní! Uz se těším na tvé články!:) už teď hezky pises.

    Https://yourvee.blogspot.xz

    OdpovedaťOdstrániť

Popular Posts