Láska, či len poblúznenie?

22:47

Stalo sa vám už niekedy, že ste v minulosti napísali báseň, ktorá úplne vystihuje vašu aktuálnu situáciu? Raz a znova... 
Túto báseň som napísala ešte na základnej, môže to byť 4 roky dozadu... a i napriek tomu sa k nej vždy rada vraciam. Nie je jednou z tých, ktoré som zabudla len v šuplíku. 


Láska, či len poblúznenia?

Je to láska, či len nejaké poblúznenie?
Kiež by som k nemu nič necítila,
nepredstaviteľné mi prišlo od neho odlúčenie.
No nastal ten čas a ja som závan zúfalstva pocítila.

Je to láska, či len nejaké poblúznenie?
Chýba mi. Chýba mi on, jeho úsmev, jeho oči.
Nastane snáď niekedy mojich snov naplnenie?
Nie, viem, že nie, on už do môjho života nikdy nevkročí.
Sen je to však veľmi krásny,
ja a on, on a ja, život plný lásky.
Výsledok toho mi je však už dávno jasný,
on a ona, iba ja a môj život bez lásky.

Je to láska, či len nejaké poblúznenie?
Všetky chvíle s ním strávené...
A čo? Nastane rozuzlenie?
A akéže to, moje city ostali neprejavené.

Teraz už viem, že je to láska,
láska, ktorá sa nikdy nenaplní.
Úsmev. Plač. Smiech. Slzy. Láska.
Môj sen sa nikdy nesplní...
Pocit, ktorý v sebe dlho dusím 
sa teraz dostal na povrch.
Alebo predsa, že povedať mu to skúsim?
Povedať m„Milujem Ťa,“, to mi je ale návrh.

Nie ja mu to nepoviem,
budem ďalej sama trpieť,
dusiť sa vo vlastnom žiali, nie nikomu to nepoviem,
nikto sa to nesmie nikdy dozvedieť...

A i keby som mu to povedať chcela, je neskoro....


Zdroj: foto - Tumblr

You Might Also Like

0 Comments

Popular Posts